MENU

「やはり内野にこだわっていきたいです」

「やはり内野にこだわっていきたいです」

素晴らしいの一言に尽きる。自分の気持ちに正直に京田に真っ向勝負を挑む姿勢。一切甘えなく自分をとことん追い込む野球に対する真摯な姿勢!期待しかない!何かを掴み覚醒するまでどんなときも応援します!ガンバレ我らの根尾!

 

根尾に外野へのコンバートを促す意見がこの投稿欄にもよくあるけど、本人が内野手にこだわっているなら納得いくまでとことんやればいい。根尾の野球人生だから自分で決めた道を行くのが正解だと思います。

 

石垣、根尾、石川(昂)、土田の打てる内野を楽しみにしてます😄
今年はガンガン一軍で打ってください👍

 

根尾選手も今年は成長とおめでたいことがあったね!
横浜スタジアムで2回も本塁を刺したのはすごいと思った!
打撃では一年目の時に比べたら間違いなく成長してるのは間違いないだろう!
後マツダスタジアムではプロ初ヒット打ててすごく気持ちが楽になったと言っていたがその通りだと思う!
自分が経験できないほどの重みを感じていたかもね!
来年は打撃で全て成長してスタメン勝ち取って奮起してくれ!!

 

まず打撃面でチーム有数の実力者になる事を目指しましょう。

競争は良い事なんですが、共存できる事を願っています。

 

守備は練習量である程度のレベルまで向上する。打力が全て!京田抜く大チャンス!
3割打て!

 

大島塾で周平のように開花して欲しいな。ショートだけでなくセカンドでのレギュラーも目指して頑張って

 

 

 

 

この記事が気に入ったら
フォローしてね!

よかったらシェアしてね!

コメント

コメント一覧 (3件)

  • Hi! I’m at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the fantastic work!

  • Great ?V I should definitely pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, web site theme . a tones way for your customer to communicate. Excellent task..

  • Thanks , I have recently been searching for info
    approximately this topic for a while and yours is the greatest I’ve found
    out till now. But, what concerning the conclusion? Are you positive in regards to the source?

선릉 안마 へ返信する コメントをキャンセル

目次